تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

عراقی‌ها پول کی‌روش را جور کردند| استخدام سرمربی سابق ایران با ۵/۲ میلیون یورو

  • کد خبر: ۷۴۹۳۳
  • ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
عراقی‌ها پول کی‌روش را جور کردند| استخدام سرمربی سابق ایران با ۵/۲ میلیون یورو
فدراسیون فوتبال عراق با دستی پر به سراغ سرمربی سابق ایران رفته و توافق اولیه را کسب کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز،در چند روز گذشته شایعات زیادی درباره احتمال مربیگری کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی کشورمان، روی نیمکت تیم ملی عراق، یکی از رقبای یوز‌ها در انتخابی جام‌جهانی، مطرح شد. پیش‌از‌این فدراسیون عراق در زمان حضور کاتانچ یک‌بار با کی‌روش وارد مذاکره شد، ولی سرمربی پرتغالی پیشنهاد عراقی‌ها را رد کرد. عدنان درجان، وزیر ورزش عراق، که یکی از اسطوره‌های فوتبال این کشور به حساب می‌آید، با توجه به سابقه فوتبالی در یک ماه گذشته تلاش زیادی کرد تا منابع مالی برای امضای قرارداد با یک سرمربی سرشناس را تأمین کند.

 

در نهایت هفته گذشته الکاظمی، نخست‌وزیر عراق، مبلغ ۵‌میلیون یورو به‌عنوان هزینه جذب یک سرمربی خارجی سرشناس را به وزارت ورزش پرداخت کرد. این‌بار عراقی‌ها با دست‌پر و با پیشنهادی نجومی به سراغ کارلوس کی‌روش رفتند و طبق گزارش‌های رسیده از رسانه‌های عراق مذاکرات با مربی پرتغالی خوب پیش رفته است و طرفین در آستانه توافق قرار دارند. طبق گزارش‌های رسیده از عراق مبلغ جدید پیشنهادی فدراسیون عراق دستمزد سالیانه دوو‌نیم‌میلیون یورو است که باعث شده تا کی‌روش وسوسه شود و در آستانه امضای قرارداد دوساله با رقیب ایران قرار دارد.

 

سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی فوتبال ایران پیش‌از‌این هدایت تیم ملی کلمبیا را عهده‌دار بود که توفیق چندانی در آنجا کسب نکرد و به‌خاطر نتایج ضعیفی که کسب کرده بود، پیش از شروع مسابقات کوپا از کار برکنار شده بود. تیم ملی عراق یکی از حریفان تیم ملی کشورمان در مرحله پایانی انتخابی جام‌جهانی‌۲۰۲۲ است و به‌همین‌دلیل خبر پیوستن کی‌روش به تیم ملی عراق برای فوتبال‌دوستان ایران درخورتوجه است. کی‌روش با حضور هشت‌ساله در ایران شناخت خوبی از فوتبال کشورمان و البته فوتبال کشور عراق دارد و باید منتظر تأیید یا تکذیب این خبر از‌سوی فدراسیون فوتبال عراق بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->